פרסום - שטחי פרסום באינטרנט
פרסומות קיימות מאז שהמסחר התחיל להתפתח כאשר המוכר של הסחורה או מספק השירותים החליט למשוך את תשומת הלב של הקונה או הלקוח, לא במקרה המילה "פרסומת" נגזרת מהמילה הלטינית Reclamare, כלומר "לטעון, לצעוק, למחות." היום, "מנוע של סחר והתקדמות" זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. פרסומת מלווה אותנו בכל מקום: ברחובות, בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה, וכמובן, באינטרנט.
יעילות ויתרונות של פרסום באינטרנט:
- זמינות לצרכן: בכל עת הוא יכול לקבל את המידע הדרוש על מוצרים / שירותים כמו גם נתונים ליצירת קשר עם המפרסם;
- יכולת של המפרסם להציג את המוצרים שלהם, להדגיש את כל יתרונותיהם, ובכך למשוך את תשומת לבם של צרכנים;
- יכולת של המפרסם לעקוב אחר היעילות של מסע הפרסום, דהיינו אחרי מספר הופעות הבאנר שלו וביקורים של לקוחות פוטנציאליים בעמוד האינטרנט שלו;
- יכולת של המפרסם לעשות שינויים מהירים בקמפיין הפרסום הנוכחי, להודיע על הנחות חמות, להוסיף מודעות ומילות מפתח;
- יכולת של המפרסם למצוא את הלקוח "שלו", באמצעות פרסום בפורטלים בתחומים שונים (למשל, טיפולי שיניים, רהיטים, בידור, וכו '), שלקוחות מבקרים אותם באופן מכוון כאשר הם מעוניינים בדיוק בנושא הזה.
סוגי פרסום באינטרנט:
- באנרים (תמונה גרפית: בוהקת ואטרקטיבית, סטטית או אנימציה, שבאמצעות לחיצה עליה המשתמש נוחת מגיע לעמוד/ אתר של המפרסם)
- מודעות טקסט
- מיני אתרים
- סרטונים וכו '
המשך >>פרסום בעולם האינטרנט
חלק בלתי נפרד מאיתנו!